Nõo Lihatööstus on Eesti suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatootja. "Oma tegevust alustasime juba ligi 30 aastat tagasi – täpsemalt 1992. aastal, kui hakkasime tootma legendaarset Nõo rulaadi. Areng oli kiire ning niisamuti tee eestimaalaste südametesse," lausus Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük.
"Plastpakendi vähendamine on globaalne trend ja üha olulisem teema ka Eesti tarbijale. Seetõttu uskusime kindlalt, et just sellest saab meie kampaania keskne sõnum," sõnas Atria turundusjuht Mirjam Endla.
Horvaatia juhtiv toiduettevõte Žito Group tahtis oma uue brändi „Good“ tuntust tõsta. Lahendusena otsustati luua native-reklaamikampaania (native ehk sulanduv reklaam on üks sisuturunduse alaliike).
Hiiumaa Köök ja Pagar OÜ tähistab järjepideva Hiiumaa toidutootjana tänavu juba 110. juubelit, ent täna kasutuses oleva ettevõtte nime ja näoga tuldi välja 2018. aasta juunis, kirjutab Ehemaitse.ee.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.