• 11.12.20, 11:17

Case study: kuidas tuntud lihatootja värske näo sai

Kui siiani olid poelettidel Nõo Lihavürsti tooted, siis sel sügisel sai tuntud kaubamärgist lihtsalt NÕO. Miks nii?
Case study: kuidas tuntud lihatootja värske näo sai
Nõo Lihatööstus on Eesti suurim kodumaisel kapitalil põhinev lihatootja. "Oma tegevust alustasime juba ligi 30 aastat tagasi – täpsemalt 1992. aastal, kui hakkasime tootma legendaarset Nõo rulaadi. Areng oli kiire ning niisamuti tee eestimaalaste südametesse," lausus Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusjuht Simmo Kruustük.

Seotud lood

Uudised
  • 01.07.19, 11:00
CASE STUDY: quo vadis, 2019. aasta reklaam?
Turundusagentuur La Ecwador kirjeldab kuue erineva case study näitel, kuhu reklaam 2019. aastal liigub.
Uudised
  • 19.02.20, 17:33
Nädala kampaania: Maks & Moorits uute hakklihapakendite turuletoomine
"Plastpakendi vähendamine on globaalne trend ja üha olulisem teema ka Eesti tarbijale. Seetõttu uskusime kindlalt, et just sellest saab meie kampaania keskne sõnum," sõnas Atria turundusjuht Mirjam Endla.
Uudised
  • 23.05.18, 15:20
Case study: Kuidas Horvaatia lihatööstus sisuturunduse abil 37% müüki kasvatas
Horvaatia juhtiv toiduettevõte Žito Group tahtis oma uue brändi „Good“ tuntust tõsta. Lahendusena otsustati luua native-reklaamikampaania (native ehk sulanduv reklaam on üks sisuturunduse alaliike).
Uudised
  • 09.12.19, 18:52
Kuidas Hiiumaa Köök ja Pagar rebrändingut tegi
Hiiumaa Köök ja Pagar OÜ tähistab järjepideva Hiiumaa toidutootjana tänavu juba 110. juubelit, ent täna kasutuses oleva ettevõtte nime ja näoga tuldi välja 2018. aasta juunis, kirjutab Ehemaitse.ee.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele