• 16.03.21, 11:06

Joel Volkov kalakampaaniast: "Ära tule välja pooliku asjaga!"

Viimase aja üks suurimaid reklaamihankeid, Maaeluministeeriumi tellitud 1,6 miljonilise eelarvega kampaania "Kala kõlab hästi" on saanud sotsiaalmeedias kriitika osaliseks.
Joel Volkov kalakampaaniast: "Ära tule välja pooliku asjaga!"
Imestama paneb see, et massiivse meedia kampaania südamena keskmes olev veebileht kalatoidud.ee on pehmelt öeldes sisutühi: 15. märtsi seisuga on lehel vaid 12 retsepti ja 3 uudist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele