• 23.04.21, 15:00

Vaata, mida soovitab tuntud loovjuht tulevastele reklaamigurudele

Tallinna Vee korraldatud loovkonkursi "Veendumus" raames jagas reklaamiagentuuri Not Perfect loovjuht Anne Vetik põhitõdesid ja nippe, kuidas sünnib tema arvates üks mõjus reklaam.
Anne Vetik
  • Anne Vetik Foto: Silver Mikiver
Anne Vetiku sõnul on reklaam palju rohkemat kui kuulutus. „Kui tahad reklaamis hästi hakkama saada, on palju kasulikum reklaami mitte õppida, vaid õppida midagi muud, mis annaks sulle üldist head kultuurilist ettevalmistust. Kui tunned kultuurikoode, ajalugu, kunsti, siis saad teha sellist reklaami, mis inimesi päriselt kõnetab, mitte lihtsalt kuulutust,“ ütles Vetik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele