• 24.05.21, 11:21

Edukad brändid peavad sihtgrupiga dialooge

Kuigi sotsiaalmeedias läbilöömiseks puudub kindel võidustrateegia, on paljudel edukatel kampaaniatel sarnased lähenemisviisid. Facebooki esindaja Eestis tõi esile eelmise aasta edukaimate sotsiaalmeediakampaaniate viis põhilist ühisosa.
Edukad brändid peavad sihtgrupiga dialooge
  • Foto: Veiko Tõkman
Httpool Eesti juhi Kerttu Talviku sõnul oskavad nad erinevaid reklaamikampaaniaid analüüsides enamasti ennustada, milliseid neist saadab edu ning milliseid mitte. Ta lisas, et kuigi loovkampaaniad on oma olemuselt unikaalsed ning puudub kindel võidustrateegia, on edukatel kampaaniatel mitmeid ühiseid jooni:

Seotud lood

Uudised
  • 26.04.21, 10:32
Sotsiaalmeedia konverents tuleb taas
Sotsiaalmeedia olulisus on teada igale turundajale, küll aga on see valdkond, mille potentsiaali ei osata veel täielikult enda ettevõtte heaks tööle panna. 15. juunil astuvad Tallinna Teletornis üles mitmed kogenud asjatundjad, kes tutvustavad, kuidas sotsiaalmeedia abil kampaaniatele efektiivsemalt hoogu anda.
Uudised
  • 21.05.21, 12:23
Internetiturunduse ekspert: Facebook on reklaamikanalina alakasutatud
Milline on Facebooki tulevik – kas see on pigem hääbuv platvorm või on sellel kasutamata potentsiaali, mida võiks tulevikus rohkem ära kasutada? Nendele küsimustele vastab 20-aastase digiturunduse kogemusega ekspert Priit Kallas.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele