• 26.05.21, 16:02

Idufirma asutaja: inimesi ei huvita faktid, nad tahavad emotsiooni

Idufirma So.Fa.Dog asutaja Lauri Meidla rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, miks esimene tegutsemisaasta kujunes oluliselt erinevaks ja vähem edukaks kui asutajad ootasid.
Idufirma asutaja: inimesi ei huvita faktid, nad tahavad emotsiooni
Idufirma So.Fa.Dog üritab pärast aastast tegutsemist ja raskusi liikuda õhinapõhise majandusmudeliga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele