Kampaania, mille tulemusel tunnevad ka väikesed end suurelt
Tele2 kampaania eesmärgiks oli rohkem väärtustada väikeettevõtteid ja pakkuda neile suurettevõtetega samaväärseid tingimusi ja paindlikumat teenust. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
Tele2-e ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal võtsid fookusesse väike- ning keskmise suurusega ettevõtted, kes moodustavad 98% turust, pakkudes neile samaväärset teenust ja teenindust nagu suurettevõtetele.
Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
Žürii valis täna välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid, mille võitja kuulutatakse välja 3. juunil Kultuurikatlas turunduskonverentsil Password.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.