Maxima uus innovaatiline lahendus teeb toidupoes ostlemise kiiremaks, mugavamaks ja kontaktivabaks ja lisaks tõi see ettevõttele juurde uue kliendisegmendi. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
Maxima Eesti kampaania „Mobiiltelefon on nüüd ostupult“ teeb toidu- ja esmatarbekaupade ostuprotsessi kliendi jaoks kiiremaks ja turvalisemaks. Klient saab teha kõik ostutoimingud oma mobiiltelefoni abil, asendades ostupulti või kassalinti.
Tele2 kampaania eesmärgiks oli rohkem väärtustada väikeettevõtteid ja pakkuda neile suurettevõtetega samaväärseid tingimusi ja paindlikumat teenust. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
Advokaadibüroo Sorainen tuli mullu kevadel kriisi puhkedes kiirelt turule uue teenustepaketiga, mis aitas kriisiolukorras era- ja riigiettevõtteid Covid-19 äririskide juhtimisel ning parandas jõuliselt büroo mainet.
Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Tallinna Tehnikaülikooli kampaania võitis Aasta Turundustegu 2020 tiitli avaliku sektori kategoorias. Kampaania tulemusel laekus ülikoolile eelmise aastaga võrreldes pea poole rohkem sisseastumisavaldusi, olles sellega ka teistest Eesti ülikoolidest peajagu üle.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.