• 23.07.21, 10:12

Idufirmad on Marsilt, agentuurid Veenuselt

Miks idufirmad nii harva agentuuride teenuseid kasutavad ja eelistavad selle asemel hoopis oma turundustiime arendada? Üks põhjus on see, et traditsiooniline agentuuri-kliendi koostöömudel on mõeldud suurte B2C ettevõtete jaoks ja idufirmade jaoks jääb niisugune mudel liiga kohmakaks. Best Marketing rääkis sel teemal mitmete ekspertidega erinevatest riikidest.
Nii idufirmadel kui ka agentuuridel mõlemal on väga ägedad kontorid
  • Nii idufirmadel kui ka agentuuridel mõlemal on väga ägedad kontorid Foto: Wespa Spaces co-working hub in Zagreb
Asi ei klapi juba sõnavara mõttes. Agentuurid pakuvad turundust ja reklaami, aga idufirmad vajavad kasvu.

Seotud lood

Uudised
  • 08.07.21, 13:08
Gruusia reklaamiagentuuri loovjuht: meie reklaamiinimesed on enamasti äritaustaga
Gruusiast pärit Eka Kipiani on rahvusvahelise loovuskonkursi BalticBest üks žüriiliikmetest, olles reklaamialal töötanud üle 15 aasta. JWT Metro on tema neljas agentuur, kus ta töötanud 10 aastat loovjuhina. Vestlesime Ekaga reklaamiteemadel läbi Gruusia prisma.
Uudised
  • 25.06.21, 10:53
Rahvusvaheliste kettide loovagentuuride töö: kas grupiüleselt või mitte?
Rahvusvahelistesse kettidesse kuuluvate Eesti loovagentuuride esindajad rääkisid, kas ja kuidas käib neil töö grupiüleselt ja kas hiljutine eriolukord on selles osas midagi muutnud.
Uudised
  • 31.05.21, 11:28
Baltikumi reklaamigurud: praegu on parim aeg olla julge
Kolm Baltikumi reklaamiguru ja eelmise aasta loovkonkursi BalticBesti võitjat rääkisid, et praegune aeg soosib üle võlli ideid ning reageerida tuleb kiiresti – pikka planeerimist brändid täna enam endale lubada ei saa.
Uudised
  • 21.07.21, 14:33
Globaalne väikeriikide reklaamikonkurss Baltic Best saadab parimad tasuta EPICAle
Balticbest reklaamikonkurss on avatud kõikidele agentuuridele riikidest, mille rahvaarv jääb alla 5 miljoni elaniku, sh Eesti, Läti, Leedu, Gruusia, Horvaatia, Sloveenia, Mauritius, Botswana ja paljud teised. Sel aastal on osalemas agentuurid mitmetest eksootilisest väikeriikidest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele