• 12.08.21, 13:03

Milline on näljaste müügihaide lemmiktoit?

Eelmises artiklis jõudsime järeldusele, et müügiesindaja aega, mis kulub otsestele müügiga seotud tegevustele, on võimalik üsna hõlpsasti kahe- kuni kolmekordistada, võimaldades sellega tõsta ka tema müügitulemusi. Kuid see toob endaga kaasa juba järgmise väljakutse – kust saada piisavalt müügi jaoks kvalifitseeritud kontakte, kellele siis juba vabanenud aja arvelt müüki teha? Selle teema üle arutleb Fontakt partner Rene Sildvee.
Laptop. headphones or headset on wooden desk and plain background. Female hands over laptop. Distant learning or working from home, online courses or support concept. Helpdesk or call center operator
  • Laptop. headphones or headset on wooden desk and plain background. Female hands over laptop. Distant learning or working from home, online courses or support concept. Helpdesk or call center operator
2017. aastal Pace Productivity poolt läbi viidud uuringust selgub, et klassikaliselt kulub müügiesindajate ajast ainult 1/3 otsesele müügitööle ja 2/3 muudele - kõrvalistele ja administreerivatele - tegevustele. Võttes aluseks need arvud, võib järeldada, et müügiesindajate õlult saaks mitmeid ülesandeid nagu näiteks klientide otsimine, kliendihaldus, klienditeenindus ja muid selliseid tegevusi ära võtta või suures osas nendele kuluvat ajalist koormust vähendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele