Indico valmistas töövahendi turundajale ja PR-juhile
Uus turuinfo ettevõte Indico Consulting OÜ on asunud välja töötama tarbijauuringutooteid mitmetele valdkondadele, et muuta võtmetähtsusega tarbijatrendid kättesaadavamaks senisest suuremale hulgale Eesti ettevõtetest.
Esimesena valmis ettevõttel turunduse ja PR-valdkonna ekspertidele mõeldud andmetoode, mis pälvis positiivset vastukaja äsja toimunud Äripäeva Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.