Igal aastal enne jõule avaldab Google edetabeli, mis olid lõppeva aasta populaarseimad otsingud ja märksõnad nende otsingumootoris. Võrreldes mullusega oli 2021. aasta veidi optimistlikum, vähem tooni andis koroonapandeemia ning esile tõusis sport ja poliitika.
Kui läinud aastal püüdis Eesti inimeste tähelepanu peamiselt globaalne koroonapandeemia, siis tänavu pöördusid nad rohkem oma lemmikspordi ja meelelahutuse poole – kõige populaarsem otsingusõna oli „Euro 2020“. Inimeste meeli erutas veel poliitika, eelkõige tänu kohalike omavalitsuste valimisele, samuti pensionireform ja elektri hind. Paraku polnud pääsu ka koroonast ja pandeemiaga seotud teemadest, esikümnesse mahtusid jätkuvalt otsingusõnad nagu „Terviseamet“ ja „Digiregistratuur“.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.