• 01.02.22, 11:12

5 levinud eksimust, mida sooduskampaaniaid korraldades vältida

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) nentis, et soodusmüügikampaaniad ja nendega seotud ebaausate kauplemisvõtete kasutamised on muutunud sagedasemaks. E-kaubanduse kaasustele keskendunud Advokaadibüroo Magnusson vandeadvokaat Mait Valberg toob välja soodusmüükide kõige levinumad rikkumised.
Vandeadvokaat Mait Valberg
  • Vandeadvokaat Mait Valberg Foto: IRIS KIVISALU
Kaupmeeste harimiseks ja võimalike rikkumiste ennetamiseks pühendas Kaup24 ühe oma „Learning Fridays“ seminaridest e-kaubanduse juriidilistele aspektidele. E-kaubanduse kaasustele keskendunud vandeadvokaat sõnas, et seni on olnud reeglid soodushindade määramisel hägusad ning põhjustanud kaupmeestele põhjendamatult segadust. Uus, mai lõpus jõustuv Tarbijakaitseseaduse muudatus sätestab varasemast konkreetsemalt kauba ja teenuse hinna alandamise ning sellest teavitamise nõudeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele