• 22.03.22, 13:32

Case study: kuidas agentuur La Ecwador lõi rahvusvahelise suusavõistluse etapile uue brändingu

Ülemöödunud nädalavahetusel kogunes Tehvandi Spordikeskusesse BMW IBU World Cup Biathlon Otepää laskesuusatamise maailmakarika etapiks kokku maailma laskesuusaparemik. Tegemist oli esimese laskesuusatamise maailmakarika etapiga kogu Baltikumis ning selle võõrustamise sai sel korral enda peale Biathlon Otepää. Võistluse turunduse osas andis omapoolse suure panuse loovagentuur La Ecwador.
Case study: kuidas agentuur La Ecwador lõi rahvusvahelise suusavõistluse etapile uue brändingu
Otepääl on varem võõrustatud nii juunioride kui IBU karikasarja võistluseid ning Euroopa meistrivõistluseid, ent laskesuusatamise näol leidis etapp aset täiesti esimest korda. Selline esmakordne võimalus tähendas korralduskomiteele ekstra suurt enesetõestamist ning seda muu hulgas ka turunduslikus mõttes, millest oli agentuuril La Ecwador hea meel osa saada.

Seotud lood

Uudised
  • 25.01.22, 11:51
Millised olid 2021. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 5. osa
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja viiendas ja ühtlasi viimases osas jagab oma lemmikuid loovagentuuri La Ecwador juht Heily Aavik.
Uudised
  • 08.12.21, 09:43
La Ecwadori loov projektijuht: hea idee ei pea tulema ainult kujundaja või ideekirjutaja sulest
Reklaamiagentuuri La Ecwador projektijuht Mairi Talving, kes on ettevõttes töötanud juba 16 aastat, rääkis intervjuus muu hulgas, milline oluline roll on agentuuri ja kliendi vahelises töös projektijuhil ning kuidas see on ajas muutunud. Omapoolseid kommentaare jagas ka agentuuri üks pikaajalisemaid kliente Nõo Lihatööstus.
Uudised
  • 18.08.21, 14:27
La Ecwadori juht: turunduses kehtib see sama reegel mis investeerimises – tee seda, mida teised ei tee
Loovagentuuri La Ecwadori juht Heily Aavik rääkis Best Marketingile antud intervjuus muu hulgas sellest, kuidas järjest enam on maad võtmas digiväsimus ja et n-ö traditsioonilist turundust ei tohiks ära unustada. Lisaks avaldas ta, et on 90ndatest läbi tulnud naisettevõtjana hästi karastunud ning seisnud kunagi selle eest, et Kuldmuna žüriisse ka naisi kaasataks.
Uudised
  • 26.05.21, 09:48
La Ecwadori loovjuht Taavi Lehari: reklaam on liikumas vabanemise suunas
Taavi Lehari rääkis, milliste väljakutsetega ta tiimi juhtides kokku puutub, kuidas reklaamiagentuurid ennast ise turundavad ning sellest, et reklaamimaastik on liikumas 90ndate stiilis vabanemise poole.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele