Reklaamiagentuuri Tabasco ja Rademari koostöös valmis reklaam, kus on oskuslikult põimitud toodete reklaam ja sotsiaalselt vastutustundlik roll - kõlapinda saab päris inimese päris lugu ehk muusiku Stig Rästa võit depressiooni üle tänu liikumisele.
Reklaamiagentuuri Tabasco juht Oliver Lomp räägib, et reklaami algne idee sündis juba 2019. aasta lõpus, kuid nüüdseks on sellest vormunud teavituskampaania, mis on tänases ühiskonnas erakordselt oluline. "Meie jaoks oli väga tähtis, et reklaamis oleksid päris inimeste enda ausad lood, mitte näitlejatega produtseeritud abstraktsed lahendused. Soov oli luua mõjusad klipid, mis näitaksid, kuidas liikumine on inimesi vaimse tervise probleemide puhul aidanud," selgitab Lomp.
Seotud lood
Rademari ja Tabasco koostöös sündinud kampaania on saanud korralikku tähelepanu ja leidnud mainimist isegi rahvusvahelises meedias. Kuidas aga sündis üks selle aasta silmapaistvamaid kampaaniaid? Kommenteerisid Tabasco juht Oliver Lomp ja Rademari juht Margus Juksar.
Täna kella 21-ni kasutatakse Eestis lennujaama juures välireklaampinnal suitsevat reklaamlahendust, mille kõrgem eesmärk on suunata inimesed tervislikemate eluviiside juurde. Tossav reklaam pani inimesed hädaabinumbrile helistama.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.