Omniva kommunikatsioonijuht Triin Küttim ja brändijuht Mari-Liis Küppar räägivad, millest tekkis vajadus uue visuaalse identiteedi ja brändistrateegia loomiseks ning millest on uue logo idee kantud.
- Logol on kujutatud saadetist, mis on hoitud nelja naeratuse poolt. Uus logo on inspireeritud 20. sajandi modernismist, geomeetriline ja varasemast puhtama joonega.
Triin Küttimi ja Mari-Liis Küppari sõnul töötati möödunud aastal ettevõttele välja uus strateegia, millega seati eesmärgiks saada Baltikumi eelistatumaks logistikapartneriks, pakkudes kliendikeskset teenust pühendunult ja vastutustundlikult. „Visuaalne uuendus on esimene mitmetest planeeritud muutustest,“ rääkisid nad ja usuvad, et uus värske välimus annab uue hingamise ettevõtte inimestele ja tegemistele, mille positiivne mõju kandub kindlasti üle ka klientidele.
Seotud lood
Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.