Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu jagab nõuandeid, kuidas teha edukat tööandja brändingut ning mida nii turundajad kui ka kommunikatsioonispetsialistid võiksid seejuures silmas pidada.
- Tele2 turundus-ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu.
Kui varasemalt tuli talentidel minna töövestlusele iseennast müüma, siis nüüd on tööturul pigem vastupidine olukord. Tööandjana tuleb mõelda, kuidas teha ennast, pakutav töökoht ja organisatsioonikultuur ning maine nii tulevastele kui ka juba pikalt ettevõttes tegutsenud talentidele atraktiivseks ja seda kõike ka säilitada. Õige vastus peitub sedapuhku tööandja brändingus, ent pelgalt turundus- ja kommunikatsiooniplaanist ei pruugi selleks piisata.
Seotud lood
Tele2 Eesti turundusdirektor Ines Estrini sõnul töötavad nende tiimis julged, kirglikud ja hoolivad inimesed, mässates üheskoos halbade praktikate vastu ja tehes seejuures julgeid otsuseid, mille hulka kuulub näiteks aasta ühe olulisema kampaania ehk jõulukampaania ärajätmine.
Tele2 otsustas viimati oma jõulukampaania ära jätta ja toetada selle asemel 55 000 euroga õdesid ja hooldustöötajaid, ehitades kogu turunduse üles heategevuse lainele. Tele2 turundusdirektor Ines Estrin avas veidi kampaania tagamaid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.