18. novembril toimub Tallinnas Lutheri Masinasaalis unikaalse formaadiga seminar "Tarbijatrendid: kuidas käituvad tarbijad aastal 2023?". Seminarile on jäänud veel vaid loetud vabad kohad.
Tegemist on unikaalses formaadis seminariga, kus Äripäeva ajakirjanikud intervjueerivad seminari laval kaheksat arvamusliidrit erinevatest valdkondadest ja uurivad neilt välja kõige olulisemad tarbijatrendid aastal 2023.
Intervjueerijateks on Äripäeva ajakirjanikud Hando Sinisalu, Mai Kroonmäe, Meelis Mandel ja Birjo Must.
Seminaril osaledes saad teada:
- Kuidas mõjutab tarbijakäitumist inflatsioon ja ärev olukord maailmas?
- Kuidas rohepööre mõjutab tarbimist?
- Mis on moes aastal 2023?
- Millised maailmatrendid jõuavad Eestisse ja millised mitte?
- Kuidas mõjutada tarbijat ehk millised turundussõnumid töötavad?
Vaata kogu seminari infot ja esinejaid
SIIT ja registreeri end seminarile soodushinnaga
SIIN. Soodushind kehtib veel vaid tänaseni s.o
14. oktoobrini (k.a).
Seotud lood
18. novembril toimub Tallinnas Lutheri Masinasaalis unikaalse formaadiga seminar "Tarbijatrendid: kuidas käituvad tarbijad aastal 2023?", kus Äripäeva ajakirjanikud intervjueerivad seminari laval kaheksat arvamusliidrit erinevatest valdkondadest ja uurivad neilt välja kõige olulisemad tarbijatrendid aastal 2023.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.