Novembri lõpus Stockholmis toimunud Mercuri International Research’i poolt korraldatud Põhjamaade suurimal müügikonverentsil tõi Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor Thimon de Jong välja paar mõtet, mis on inimeste jaoks tulevikus tähtis ning millele tasub tähelepanu pöörata.
- Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor Thimon de Jong.
Luua tuleb vaimse tervise strateegia
Inimesi valdavad praeguses polükriisis üheaegselt nii positiivsed kui ka negatiivsed emotsioonid. Lisaks ollakse praegusel ajal väga vastumeelsed muutustele – oodatakse päästepaati, mis tuleks ja päästaks. Peale selle on näha, et inimesed on väsinud kogu sellest olukorrast.
Koroona kasvatas vaimse tervise probleemidega inimeste hulka ning Z-generatsioon nõuab de Jongi sõnul selles osas enim tähelepanu. Ta märkis, et praeguste kriisidega saavad kõige paremini hakkama inimesed vanuses 40-55 elusaastat.
Polükriisist väljatulekuks on tarvis arendada enda emotsionaalset intelligentsust ning luua vaimse tervise strateegia. Ettevõtted võiksid mõelda selle peale, kuidas nende toode või teenus aitab parandada kliendi vaimset tervist. Lisaks peaks ettevõtetel olema vaimse tervise programm oma töötajatele.
Võidukäiku teevad lisatööd
Statistika näitab, et 70 protsenti Z-generatsioonist otsis 2022. aastal endale põhitööle lisaks lisatööd. See tendents levib väga kiirelt. See mõjutab suhteid positiivses suunas, aidates luua paremaid koostöid ning usaldust. Näiteks Ameerika investeerimispanga Goldman Sachsi tegevjuht tegeleb vabal ajal DJ tööga ning käib erinevatel üritustel mängimas.
Uue tehnoloogia inimlik pool
De Jong märkis, et inimestele üldiselt meeldib uus tehnoloogia ning kriisid on andnud palju võimalusi mitmeid tehnoloogilisi uuendusi kasutusele võtta. Nende kasutamise meeldivaks tegemiseks tuleb aga rakendada psühholoogilisi võtteid, et inimestel oleks hirm maha võetud ning tekiks usaldus. Ratsionaalsusele lisaks tuleks panustada emotsionaalsele poolele, kuna see aitab paremini müüa.
Thimon de Jong on nõutud esineja konverentsidel. Enam kui 100-l suurel konverentsil on ta hinnatud parimaks esinejaks.
Tänavusel Passwordil räägib ta, kuidas käitub inimene tulevikus.
Vaata Passwordi
infot ja programmi SIIT. Registreeru konverentsile
soodushinnaga SIIN. Soodsaim hind kehtib kuni
15.12.2022 (k.a).
Seotud lood
Eesti oodatuim turundussündmus Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas, kus seekord võetakse fookusesse turunduse ja psühholoogia seosed. Teiste seas astuvad lavale kolm oma ala tippspetsialisti Hollandist, Suurbritanniast ja Soomest. Saagem nendega tuttavaks!
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime turundusest ja psühholoogiast ning nende ühisosast, sest inimeste käitumise mõjutamine on oluline osa turundusest. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.