• 01.02.23, 15:12

Turundaja klienditeekonnast veebis: võidavad brändid, kes loovad klientidega üks ühele suhtluse

Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.
Turundaja klienditeekonnast veebis: võidavad brändid, kes loovad klientidega üks ühele suhtluse
  • Foto: Reuters/Scanpix
“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta enda lemmikbrändi juurest 50-70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turunduse- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.23, 13:13
Selgunud on Passwordi paralleelsaali programm! Vaata, kes milliste teemadega esinevad
Tänavuse turunduskonverentsi Password paralleelsaalis toimuvad põnevad ja harivad praktilised töötoad, mille fookuses on teemad alates tehisintellektist kuni armastuseni.
Uudised
  • 23.01.23, 11:10
Tänavuse Passwordi peatoetaja on Salesforce’i partner LeverUP
LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar sõnas, et Password on konkurentsitult Baltikumi suurim turunduskonverents, kus viia end kurssi uusimate turunduse, reklaami ja digitaalse meedia trendide ning arengutega. Tänavusel konverentsil räägivad nad praktilistest näidetest ja annavad nõu, kuidas automatiseerida turundustegevusi ning sealjuures mitte kaotada sidet oma klientidega.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele