• 01.03.23, 10:49

Transformatsioon 7: "Cultural Velocity" ehk kuidas luua aktuaalsetest teemadest inspireeritud brände?

Cultural Velocity'st ehk kuidas luua brände, mis on inspireeritud ühiskonnas aktuaalsetest teemadest ja on seeläbi relevantsemad ning môjusamad klassikalistest brändidest, annab eelmaitse üks Eesti kogenumaid turundusstrateege Natalja Piiskoppel, kes räägib teemast lähemalt 29. märtsil Passwordil.
Natalja Piiskoppel
  • Natalja Piiskoppel
Kuula shortcast'i siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 7 "Cultural Velocity" ehk kuidas luua aktuaalsetest teemadest inspireeritud brände?
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Uudised
  • 19.01.23, 10:10
Transformatsioon 6: turundusmõõdikute raamistik on efektiivsuse juhtimise alus
Täna ei tohiks enam keegi öelda, et turundus on raskesti mõõdetav ja pool investeeringutest läheb niikuinii „metsa“. Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley räägivad lähemalt.
Uudised
  • 04.01.23, 15:32
Transformatsioon 5: mis mõjutab sooduspakkumiste suurust ja mõju?
Allahindlused on miski, millega puutuvad kokku ilmselt kõik kaupmehed. Viiendas episoodis arutlevad Indrek Soom, Karl-Matthias Õige ja Tanel Rebane Initiative'ist selle üle, kuidas määrata allahindluste suurust ja mõõta selle mõju ning kui palju võimendab meedia allahindluse efektiivsust. Samuti tuleb juttu ka sellest, kuidas brändipositsioon ja tugevus mõjutavad efektiivse allahindluse suurust.
Uudised
  • 14.12.22, 11:02
Transformatsioon 4: pisut spetsiifilisemalt digimeedia analüütikast
Seekord räägivad Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist sellest, miks Last Click Attribution ei pruugi olla piisav. Lisaks toovad nad mõned näited sellest, millistes kanalites kohtame kõige sagedamini üleinvesteerimist ning mida põnevat on nad tänu andmeteadusele turundusstrateegiates avastanud.
Uudised
  • 17.11.22, 09:59
Transformatsioon 3: reaalsed kaasused
Seekord räägitakse Initiative'i shortcastis reaalsetest kaasustest, kuidas andmekasutus igapäevastes turundustegevustes ärilist kasu loob ja seda Eesti esimese tulemusliku turunduse konkursi „TULIMUST 2022“ andmekasutuse kategooria võidutööde (Norsk Tipping ja Ninja Casino) tutvustuste põhjal.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele