Milos tegevjuht Brit Mesipuu viib Eesti ettevõtete seas juba kuuendat aastat läbi küsitlust, mille eesmärk on välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseisu, mis aitab ühtlasi lähitulevikus plaane teha. Kutsume kõiki Best Marketingi lugejaid uuringus osalema, vastanute vahel läheb loosi ahvatlevaid auhindu.
Uuringu vastustele saab vastata kuni 31. märtsini 2023. Tulemused avalikustatakse Milos.ee lehel aprilli keskel.
Vastanute vahel lähevad loosi järgmised auhinnad:
1) 2-päevaline pääse Kinnisvaramaaklerite konverentsile "Parim maakler: Sinu äri kasv algab siit!" (väärtus 399 eurot)
2) Persoonibrändi veebiakadeemia väärtusega 299 eurot
3) 2 x 3 kuulist tasuta pääset Turunduslaborisse (väärtus ca 117 eurot)
4) 3,5-tunnine Google Ads videoloeng Maido Mesipuult
5) 3-tunnine sisuturundus + e-mailiturundus videoloeng Brit Mesipuult
6) 3-tunnine Facebookis ja Instagramis turundamise koolitus Brit Mesipuult
7) Raamat Inspiratsiooniraamatukogult (kokku 5 auhinda) "Ei ühtki kaotatud klienti enam", "Kuidas stressi küüsist pääseda", "IsiksusPluss"
8) 3 x 3 kuu bestmarketing.ee ligipääs
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.