Seekordses Äripäeva raadio „Lavajuttude“ saates räägib Avaliku Sektori Innovatsioonitiimi liige Helelyn Tammsaar, kuidas mõista ja mõjutada inimkäitumist avaliku sektori näitel, tuues näiteid ümbrikupalkadest ehitussektoris, kiiruseületajate rahunemispeatusest ning inimeste käitumisest koroonaajal.

- Helelyn Tammsaar tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Tammsaare sõnul uurivad inimese mõistmist paljud erinevad distsipliinid: psühholoogia, majandus, turundus, sotsioloogia, kultuuriuuringud, rahvusvahelised suhted, terviseuuringud jne. „Hädasti oleks vaja paremini mõista inimese käitumist ja seda, kuidas me saaksime seda mingil määral mõjutada,“ lisas Tammsaar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.