• 17.05.23, 15:53

Transformatsioon 10: andmepõhine turundus ja loovus - love or hate?

Sellest, kuidas loovus ja andmepõhine turundus omavahel läbi saavad, räägib seekordses Initiative'i shortcastis agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov ja Initiative'i juht Indrek Soom.
  • Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov ja Initiative'i juht Indrek Soom.
Kuula shortcasti siit:
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele