• 17.05.23, 15:53

Transformatsioon 10: andmepõhine turundus ja loovus - love or hate?

Sellest, kuidas loovus ja andmepõhine turundus omavahel läbi saavad, räägib seekordses Initiative'i shortcastis agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov.
Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov ja Initiative'i juht Indrek Soom.
  • Agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov ja Initiative'i juht Indrek Soom.
Kuula shortcasti siit:
Initiative Eesti · Transformatsioon 10 – Andmepõhine turundus ja loovus – love or hate?
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Seotud lood

Uudised
  • 19.04.23, 13:26
Transformatsioon 9: meie, AI ja turundus
Robotite mäss! AI võtab turundamise üle, tegevused saavad automatiseerituks ja personaliseerituks ning me kõik jääme tööta? Just sellel teemal seekordses Initiative'i shortcastis juttu tulebki.
Uudised
  • 24.03.23, 10:18
Transformatsioon 8: pikk või lühike raha, 60/40?
Turunduse ROI liigne maksimeerimine võib äri kasvu takistama hakata. Seepärast on olulised ka pikaajalised mõõdikud, mis puudutavad ennekõike brändi. Brändi kasv ei pruugi tagada kohest müügikasvu, küll aga aitab juhtida tulevikku ja võimaldab turvata kasumlikku müüki pikemas perspektiivis. Selle üle arutasime Initiative'i brändi-, tarbija- neurouuringute üksuse juhi Kaidi Reediga.
Uudised
  • 01.03.23, 10:49
Transformatsioon 7: "Cultural Velocity" ehk kuidas luua aktuaalsetest teemadest inspireeritud brände?
Cultural Velocity'st ehk kuidas luua brände, mis on inspireeritud ühiskonnas aktuaalsetest teemadest ja on seeläbi relevantsemad ning môjusamad klassikalistest brändidest, annab eelmaitse üks Eesti kogenumaid turundusstrateege Natalja Piiskoppel, kes räägib teemast lähemalt 29. märtsil Passwordil.
Uudised
  • 19.01.23, 10:10
Transformatsioon 6: turundusmõõdikute raamistik on efektiivsuse juhtimise alus
Täna ei tohiks enam keegi öelda, et turundus on raskesti mõõdetav ja pool investeeringutest läheb niikuinii „metsa“. Indrek Soom ja Karl-Mattias Õige Initiative’ist ja Tanel Rebane analüütikaettevõttest Analytical Alley räägivad lähemalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele