Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast
22. septembril toimus Baltic Brand Forum, kus viiendat korda selgitati välja Balti riikide parimad brändid. Eesti ja Baltikumi armastatuima brändi Swedbanki turundusjuht Arno Pae ja armastatuima kohaliku Eesti brändi Värska juht Rauno Jõgeva sõnasid, et brändi tugevus on pöördvõrdeline ärilise eduga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.