Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Circle K suvise mobiilimängu äpp ületas mäekõrguselt kõik eesmärgid
Circle K suvise mobiilimängu äpp läks suurepäraselt käima ja oli Eestis allalaaditud äppide edetabelis neli nädalat esikohal. Tulemus tõi agentuurile EssenceMediacom Estonia Aasta Digitegu 2023 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Glowberry on sel aastal oma vahenditega loodud Eesti ilubränd, mille neli kõige edukamat mõjuisikute koostööd tõid kokku üle 11 000 euro müügitulu ning kõige edukam koostöö tõi vähemalt 143 ostu. Tulemus tõi Aasta Digitegu 2023 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
WOW Digital tõstis Stargate Hydrogeni miljonieuroste toodete müüki läbi Google Adsi ja hinnapäringute maht kasvas tänu sellele 335 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Tänu affiliate kanalile suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse kategoorias.
Pakendikeskuse sotsiaalmeedia postitused on levinud orgaaniliselt kulutulena ja tänu sellele on õnnestunud hoida meediainvesteeringud madalal. Tulemus tõi agentuurile Tabasco Aasta Digitegu 2023 võidu pikaajalise sotsiaalmeedia turunduse kategoorias.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.