• 05.10.23, 10:28

Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Circle K suvise mobiilimängu äpp ületas mäekõrguselt kõik eesmärgid

Circle K suvise mobiilimängu äpp läks suurepäraselt käima ja oli Eestis allalaaditud äppide edetabelis neli nädalat esikohal. Tulemus tõi agentuurile EssenceMediacom Estonia Aasta Digitegu 2023 võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Heleen Sutt agentuurist EssenceMediacom Estonia esitlemas võidutööd tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet.
  • Heleen Sutt agentuurist EssenceMediacom Estonia esitlemas võidutööd tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet. Foto: Marko Mumm

OLUKORD TURUL

Seotud lood

Uudised
  • 04.10.23, 12:22
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: värske ilubränd sai tuule tiibadesse tänu mõjuisikutele
Glowberry on sel aastal oma vahenditega loodud Eesti ilubränd, mille neli kõige edukamat mõjuisikute koostööd tõid kokku üle 11 000 euro müügitulu ning kõige edukam koostöö tõi vähemalt 143 ostu. Tulemus tõi Aasta Digitegu 2023 võidu mõjuisikute turunduse kategoorias.
Uudised
  • 29.09.23, 10:59
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Google Ads aitas miljonieuroste toodete hinnapäringute mahtu hüppeliselt kasvatada
WOW Digital tõstis Stargate Hydrogeni miljonieuroste toodete müüki läbi Google Adsi ja hinnapäringute maht kasvas tänu sellele 335 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu Google’i reklaami kategoorias.
Uudised
  • 28.09.23, 11:10
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: airBalticu müügimahu priske kasv läbi affiliate kanali
Tänu affiliate kanalile suutis Mediabrands Digital kasvatada airBalticu müügitulu kampaaniaperioodil 478 protsenti. Tulemus tõi kampaaniale Aasta Digitegu 2023 võidu innovaatilise digiturunduse kategoorias.
Uudised
  • 27.09.23, 09:30
Aasta Digitegu 2023 võitja case study: Pakendikeskuse sotsiaalmeedia tegevused on aidanud kasvatada ettevõtte käivet 5 protsenti
Pakendikeskuse sotsiaalmeedia postitused on levinud orgaaniliselt kulutulena ja tänu sellele on õnnestunud hoida meediainvesteeringud madalal. Tulemus tõi agentuurile Tabasco Aasta Digitegu 2023 võidu pikaajalise sotsiaalmeedia turunduse kategoorias.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele