Tele2 juhtkonna liikme ja turundusjuhina alustab tööd pikaajalise turunduskogemusega Georgi Viies, kelle üks esimesi eesmärke on leida tasakaal loovideede ning müügieesmärkide vahel.
“Mulle on Tele2 alati eristuva brändikeelega silma paistnud - olgu need siis 10 aasta tagused humoorikad reklaamfilmid või viimaste aastate põhjusega mässaja tööandja bränding. Seda põnevam on minu jaoks väljakutse juhtida Tele2 turundustegevusi uutesse kõrgustesse. Seda aitab mul teha tore turundustiim, keda plaanin jäägitult usaldada, aga ka kogu ülejäänud ettevõte ja partnerid. Turundus on minu kirg ja Tele2 põhjusega mässajatega olen valmis luurele minema küll!” sõnas Viies.
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.