Tele2 juhtkonna liikme ja turundusjuhina alustab tööd pikaajalise turunduskogemusega Georgi Viies, kelle üks esimesi eesmärke on leida tasakaal loovideede ning müügieesmärkide vahel.

- Tele2 Eesti uus turundusjuht Georgi Viies.
“Mulle on Tele2 alati eristuva brändikeelega silma paistnud - olgu need siis 10 aasta tagused humoorikad reklaamfilmid või viimaste aastate põhjusega mässaja tööandja bränding. Seda põnevam on minu jaoks väljakutse juhtida Tele2 turundustegevusi uutesse kõrgustesse. Seda aitab mul teha tore turundustiim, keda plaanin jäägitult usaldada, aga ka kogu ülejäänud ettevõte ja partnerid. Turundus on minu kirg ja Tele2 põhjusega mässajatega olen valmis luurele minema küll!” sõnas Viies.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.