Üleilmse SABRE finaali jõudsid kolm edukat Eesti kampaaniat
Maineka rahvusvahelise SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses sel aastal kolm Eesti kampaaniat - Eesti toidu kuu ja muuseumikaardi lansseerimine ning kleidi- ja lipsuoksjon “500 Kleiti ja Lipsu”.
„500 Kleiti ja Lipsu“ moesõu ja vabatahtlikud, mikrofoniga aktsiooni algataja Katri Link. Foto: Raul Mee
SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses kokku 400 kampaaniat, mis valiti välja enam kui 2000 Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tööde hulgast. Ainsa Eesti agentuurina pääses Hamburg ja Partnerid kommunikatsioonibüroo finaali lausa kahe kampaaniaga – Eesti toidu kuu ja Muuseumikaardi lansseerimisega.
Märtsi lõpus toimus maailma suurima PR-konkursi SABRE auhinnagala. Üritus leidis aset Frankfurdis PalmenGarteni botaanikaaias. Konkursil oli nomineeritud 400 tööd, mida hindas tipptasemel valdkonna ekspertidest koosnev žürii. Üritusel kohal käinud Kertu Paavel kommunikatsioonibüroost Hamburg & Partnerid räägib lähemalt.
Muuseumikaardi turundusjuhi Liina Pulgese sõnul on muuseumikaart üle ootuste hästi käima läinud, vaatamata sellele, et suuremahulisi tasulisi turunduskampaaniaid neil teha pole võimalik. Selleks et muuseumivaldkonda paremini turundada, lõi Pulges muuseumiturundajate võrgustiku.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.