Üleilmse SABRE finaali jõudsid kolm edukat Eesti kampaaniat
Maineka rahvusvahelise SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses sel aastal kolm Eesti kampaaniat - Eesti toidu kuu ja muuseumikaardi lansseerimine ning kleidi- ja lipsuoksjon “500 Kleiti ja Lipsu”.
„500 Kleiti ja Lipsu“ moesõu ja vabatahtlikud, mikrofoniga aktsiooni algataja Katri Link. Foto: Raul Mee
SABRE PR-auhindade lühinimekirja pääses kokku 400 kampaaniat, mis valiti välja enam kui 2000 Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika piirkonna tööde hulgast. Ainsa Eesti agentuurina pääses Hamburg ja Partnerid kommunikatsioonibüroo finaali lausa kahe kampaaniaga – Eesti toidu kuu ja Muuseumikaardi lansseerimisega.
Märtsi lõpus toimus maailma suurima PR-konkursi SABRE auhinnagala. Üritus leidis aset Frankfurdis PalmenGarteni botaanikaaias. Konkursil oli nomineeritud 400 tööd, mida hindas tipptasemel valdkonna ekspertidest koosnev žürii. Üritusel kohal käinud Kertu Paavel kommunikatsioonibüroost Hamburg & Partnerid räägib lähemalt.
Muuseumikaardi turundusjuhi Liina Pulgese sõnul on muuseumikaart üle ootuste hästi käima läinud, vaatamata sellele, et suuremahulisi tasulisi turunduskampaaniaid neil teha pole võimalik. Selleks et muuseumivaldkonda paremini turundada, lõi Pulges muuseumiturundajate võrgustiku.