Milos Reklaam viib juba seitsmendat aastat läbi uuringut, et selgitada välja Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse harjumused. Osale Sinagi ja anna oma vastused hiljemalt 31. märtsiks 2024.
Kõik me oleme näinud uuringuid, kus räägitakse, et Ameerikas tehakse nii, Inglismaal sedasi jne. Kuidas aga meil Eestis tegelikult on? Milliseid sotsiaalmeediakanaleid on meil mõistlik kasutada? Mis töötab ja mis mitte? Kui palju panustavad tasulisse reklaami sinu konkurendid? Käesoleva uuringu eesmärgiks ongi välja selgitada Eesti ettevõtete sotsiaalmeedia kasutuse hetkeseis ja lähituleviku plaanid.
VASTA KÜSITLUSELE SIIN. Tähtaeg on
31. märts 2024.
Tulemused tulevad tasuta avalikuks aprilli keskel
Milos Reklaami kodulehel ja kõigi vastanute vahel lähevad loosi
auhinnad.
Vaata 2023. aasta uuringu tulemusi
SIIT.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.