Dentsu regulaarse tarbijauuringu CCS viimastest tulemustest kooruvad välja mitmed uued ja põnevad trendid. Dentsu tegevjuht Kaspar Küünarpuu jagab lisaks tarbijatelt saadud teadmistele ka mõtteid, mida saaks oma äri kasvatamiseks just nüüd ja praegu rohkem ära teha.
- Dentsu juht Kaspar Küünarpuu 6. märtsil toimunud jaekettide - tootjate - hulgikaupmeeste ühisseminaril Filmimuuseumis. Foto: Raul Mee
Muuhulgas selgus Dentsu korraldatud CCS uuringust, et näiteks käesoleva aasta plaanides on vähenenud tarbijate kodude renoveerimine ja uue autode ostmine, seevastu kasvutrendis on investeerimishuvi. „Uuring annabki sealhulgas vastuse sellele, kes on meie peamine tarbija, kui palju neid kokku on ja missugused võiksid sellest tulenevalt olla ärieesmärgid,“ illustreeris Dentsu juht Kaspar Küünarpuu uuringust saadavat kasu. Ta lisas, et uuringu tulemustesse tasub alati ka detailsemalt analüüsida. „Näiteks selgus, et kodu renoveerimise soov on langenud kõige enam vanuserühmas 35-44 aastat,“ selgitas ta.
Seotud lood
Konsolideeritud tulemuste põhjal
Agentuuritulu TOPi eesotsas troonivad Mashamedia OÜ ja Dentsu Estonia AS. dentsu Eesti juhi Kaspar Küünarpuu sõnul kasvasid nad 2022. aastal enim Leedus ja Eestis püsis kliendibaas üldjoontes stabiilne, kuigi alustati koostööd nii Zalando kui Woltiga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.