Teenindaja kui mõjuisik: Tasku keskuse Instagrami takeover
Juba teist aastat järjest võtsid Tartu Tasku keskuse Instagrami üle keskuse ostu- ja teeninduskohtade töötajad, kes näitasid oma igapäevatöö põnevaid telgitaguseid. Tänu aktsioonile tõusis postituste kaasatus 23 päevaga orgaaniliselt 260 protsenti.
Takeover’ is osalenud Tasku Lindex kaupuse juhataja Mairi Sild. Foto: Tasku keskus
Tasku keskuse turundusjuht Kaari Perm sõnas, et Instagram takeover’i mõte oli pakkuda ostu- ja teeninduskohtadele keskuse platvormi, et näidata kuivõrd ägedad on nende töötajad ning milline näeb ühe kaupluse tööpäev välja tegelikult. Lisaks andis see tema sõnul hea võimaluse tutvustada jälgijatele ostukoha tooteid ja teenuseid, mille olemasolust klient ehk teadlik polnud või mida nad ka läbi enda turundustegevuste soovisid eriti esile tõsta.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.