• 02.04.24, 16:09

Teenindaja kui mõjuisik: Tasku keskuse Instagrami takeover

Juba teist aastat järjest võtsid Tartu Tasku keskuse Instagrami üle keskuse ostu- ja teeninduskohtade töötajad, kes näitasid oma igapäevatöö põnevaid telgitaguseid. Tänu aktsioonile tõusis postituste kaasatus 23 päevaga orgaaniliselt 260 protsenti.
Takeover’ is osalenud Tasku Lindex kaupuse juhataja Mairi Sild.
  • Takeover’ is osalenud Tasku Lindex kaupuse juhataja Mairi Sild. Foto: Tasku keskus
Tasku keskuse turundusjuht Kaari Perm sõnas, et Instagram takeover’i mõte oli pakkuda ostu- ja teeninduskohtadele keskuse platvormi, et näidata kuivõrd ägedad on nende töötajad ning milline näeb ühe kaupluse tööpäev välja tegelikult. Lisaks andis see tema sõnul hea võimaluse tutvustada jälgijatele ostukoha tooteid ja teenuseid, mille olemasolust klient ehk teadlik polnud või mida nad ka läbi enda turundustegevuste soovisid eriti esile tõsta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele