Modash’i asutajad Avery Schrader ja Hendry Sadrak. Foto: Maarja Liiv
Eesti veebiturunduse idufirma Modash kaasas A-seeria rahastusringis 12 miljonit dollarit (11 mln eurot), et arendada oma platvormi ning luua kontor Põhja-Ameerikas.
Mullu detsembris Eesti äriingleilt raha kaasanud veebiturunduse iduettevõte Modash sai uueks investoriks Soome riskikapitalifirma Icebreaker. Kokku on Modash investoreilt kogunud üle 200 000 euro.
Eesti ettevõtte Nobel Tech osalusel valmis ettevõtjatele iseteeninduslik turundusplatvorm ee.ee, mis tõsteti rahvusvahelisel tiheda sõelaga Siinda konkursil esile kui Euroopa paremaid digiturunduse ja innovatsiooni lahendusi.
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.