• 15.11.24, 08:12

Coca-Cola 3. kvartali reklaamid kõnelesid eri kultuuridest

Coca-Cola 2024. aasta 3. kvartali reklaamikampaaniad andsid aimu konkreetsele kultuurilisele kontekstile ja demograafilistele näitajatele kohandatud strateegiatest.
Coca-Cola Zero Sugar K-Wave Limited Edition Specialty Box
  • Coca-Cola Zero Sugar K-Wave Limited Edition Specialty Box Foto: Kuvatõmmis
Selline sihipärane lähenemine peegeldab joogigigandi arusaamist oma ülemaailmse tarbijaskonna erinevatest vajadustest ja eelistustest, vahendab andme- ja analüüsiettevõtte GlobalData platform Global Ads.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.24, 16:08
Luulea Kuriks lahkub Telia turundus- ja kommunikatsioonijuhi kohalt
Tänaseks aasta aega Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriksi viimane tööpäev ettevõttes on 31. oktoober.
Uudised
  • 06.08.24, 13:51
Senine Coca-Cola HBC Eesti avalike suhete juht asus juhtima Energia Avastuskeskust
Sihtasutus Tallinna Tehnika ja Teaduskeskusele kuuluva Energia Avastuskeskuse juhina alustas 6. augustist tööd Darja Saar, kes seni töötas Coca-Cola HBC Eesti avalike suhete ja jätkusuutlikkuse juhina.
Uudised
  • 30.07.24, 12:30
Schweppes Baltikumi vanembrändijuht: väga hästi töötavad tarbijale juba tuttavad lahendused
Schweppes Baltikumi vanembrändijuhi Uljana Oja sõnul keskendub Schweppes kogemuslikule turundusele, pakkudes tarbijatele võimalust proovida toodet ja luua meeldejäävaid kogemusi.
Uudised
  • 07.12.23, 11:48
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht: vaja on luua rohkem käegakatsutavaid kogemusi ja elamusi
Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik sõnas, et kuna kommunikatsioon ja turundus on liikunud suuresti digisse, siis on üks valdkonna väljakutsetest see, kuidas tuua bränd ellu nii, et selle sõnumid saaksid ka päriselulise kogemusega kinnitust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele