• 15.11.24, 14:11

Kultuuririkkuse kampaania andis sallivamaks tulevikuks lootust

Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania „Oma näoga Eesti“ järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema.
„Oma näoga Eesti“ kampaania
  • „Oma näoga Eesti“ kampaania
Suurenes teadlikkus ja positiivne uudishimu teistest rahvustest elanike vastu, niisamuti toetas kampaania sotsiaalset sidusust ning kõlama jäid tugevad sõnumid diskrimineerimise vastu.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele