• 09.12.24, 17:06

Bigbanki turundusjuht: me ei vaja enam meediaagentuuride abi

Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2025 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
Bigbanki turundusjuht ja aasta turundusteo žürii liige Arthur Taavet.
  • Bigbanki turundusjuht ja aasta turundusteo žürii liige Arthur Taavet. Foto: Ardo Kaljuvee
Turunduskonverents Password 2025 leiab aset 26.–27. märtsil. Konverentsil valitakse taas Aasta Turundustegu.
Seekordse žürii esimees on Pakendikeskuse juht Lauri Maaring. Kogu konkursi žürii koosseisu ning reeglistiku avaldame juba 16. detsembril!
Bigbanki turundusjuhi ja Aasta Turundusteo žürii liikme Arthur Taaveti hinnangul on paljud sellised asjad, millest sai varem kuulda konverentsidel ja mis kõlasid siis slogan’likult, saanud nüüd turunduses reaalsuseks.
Eesti turgu vaadates on talle viimasest ajast silma jäänud muster, et brändid on hakanud otse suhtlema üksteise ja tarbijaga. „Sotsiaalmeedia tulekuga palkasid paljud brändid endale influencer’id, kes nende tooteid promosid. Nüüd reageeritakse sotsiaalmeedias ise palju julgemalt ja suheldakse klientidega.“
Tema sõnul tegi otsa lahti Pakendikeskus. Nüüd on see jõudnud ka kõikide teisteni. Ta tõi näiteks, kuidas hiljuti alustasid Eesti pangad teenustasude ärakaotamise turunduskampaaniat: pangad suhtlesid otse klientidega, aga reageerisid ka konkurentidele. Nii võttis Swedbanki kampaaniast „Väike võit“ kinni Coop Pank, kes tegi kampaania „Suur võit“, misjärel tuli SEB omaga ja lõpuks võttis teema „laualt maha“ LHV, kes ütles, et neil pole teenustasusid alates 2019. aastast.
Ka jaekettide hiljutine kampaania, mille alustas Prisma reklaamlausega „Miks me lihtsalt Prismas ei käi?“, tekitas rohkelt reaktsioone konkurentidelt, tarbijatelt ja isegi ajakirjanduselt.
„Selline üksteisele reageerimine ja valmisolek reageerida on turundustiimidesse ilmselgelt kohale jõudnud, muutes nende igapäeva töö väga operatiivseks,“ sõnas Taavet ning lisas, et „Need ajad, kus kohtume korra nädalas või üle paari nädala meediaagentuuriga, lepime milleski kokku ja lähme laiali, on nüüd möödas.“

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.24, 14:46
Turunduskonverents Password: toome lusti turundusse tagasi
Eesti vanim, suurim ja tähtsaim turundussündmus Password 2025 toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
Uudised
  • 18.11.24, 13:56
Pakendikeskuse juht: huumor avab ärisuhtluses uksi
Meil on ettevõtetes lihtsam jutule saada, kui alguses ei pea rääkima mitte ilmast, vaid saab rääkida mõnest meie postitusest, tõdeb Pakendikeskuse juht Lauri Maaring.
Uudised
  • 30.04.24, 10:41
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti (tänaseks endine) turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles tänavusel konverentsil Password, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Uudised
  • 10.04.24, 12:15
Password 2024 aftermovie. Avatud on registreerimine järgmise aasta konverentsile
20. ja 21. märtsil toimus Kultuurikatlas 25. korda Eesti suurim turunduskonverents Password kus osales üle 450 turundusvaldkonna inimese. Valminud on konverentsi aftermovie, millega paar nädalat tagasi toimunud konverentsi meeleolu ja haripunkte meenutada. Järgmise aasta Password toimub 26.-27. märtsil taas Kultuurikatlas.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele