• 16.12.24, 12:46

VÄLISVAADE | Shiseido võttis reklaamides fookussesse luksuse, innovatsiooni ja isikliku arengu

Toome teieni viis Jaapani kosmeetikaettevõtte Shiseido reklaamide peamist fookusvaldkonda perioodist september kuni november 2024.
VÄLISVAADE | Shiseido võttis reklaamides fookussesse luksuse, innovatsiooni ja isikliku arengu
  • Foto: Shiseido
Kampaaniates (mis hõlmasid erinevaid tooteid alates nahahooldusest kuni dekoratiivkosmeetikani) ühendati oskuslikult luksus, teaduslik innovatsioon ja enese jõustamine, selgus andme- ja analüüsiettevõtte GlobalData platformi Global Ads põhjalikust analüüsist Shiseido YouTube’i reklaamide kohta.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.24, 08:12
VÄLISVAADE | Coca-Cola reklaamid kõnelesid eri kultuuridest
Coca-Cola 2024. aasta 3. kvartali reklaamikampaaniad andsid aimu konkreetsele kultuurilisele kontekstile ja demograafilistele näitajatele kohandatud strateegiatest.
Uudised
  • 14.11.24, 14:52
Jõulureklaamide suunanäitaja tegi šokeeriva üleskutse
Igal aastal palavalt oodatud John Lewis’e jõulureklaam kutsub sel aastal inimesi üles mitte millelegi muule kui... ostlemisele.
Uudised
  • 11.12.24, 13:00
Kirgi kütvad jõulukampaaniad: jõuluvanaga sooideoloogiat promoma minna ei tasu
Käesoleval aastal enim vastureaktsioone teeninud välismaiste jõulureklaamide näitel saab öelda, et inimesed ootavad teatud puhkudel jätkuvalt traditsioonidest kinni pidamist.
Uudised
  • 26.11.24, 14:09
Lidli jõulukampaania: ostad pesukaru, täidad unistusi
Lidl Eesti viib ka sel aastal läbi jõulukampaania, milles iga Lidlist ostetud heategevusliku pesukaru ja mängurongi pealt annetatakse raha MTÜ-le Minu Unistuste Päev.
Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 17.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele