Brändisaadikud – mainekujunduse salarelv, mida alahinnata ei tasu
Bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta välja ütleb, vaid see, mida ütlevad selle kohta nii töötajad kui kliendid, kirjutab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateegEvelin Org.
Brändisaadikute lugudel on unikaalne mõju, sest need põhinevad vahetul kogemusel. Inimesi kõnetavad lood ja väärtused on ülioluline osa ka olemasolevate ja potentsiaalsete klientide peas oleva kuvandi tekkimisel ettevõttest ning brändist tervikuna.
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Konkursi eesmärk on näidata tugeva tööandja brändingu väärtust ning tunnustada Eesti parimaid algatusi ja spetsialiste, sõnas Instar tegevjuht Kersti Vannas.
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.