• 24.01.25, 15:07

Turundusanalüütika suurim risk on täpne vastus valele küsimusele

23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
Tunnustatud äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite
  • Tunnustatud äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite
  • Foto: Raul Mee
Dr. Grace Kite esitas alustuseks provokatiivse väite: „Andmed on huvitavad, aga kasutud.“ Reklaamilegendi Sir John Hegarty sõnadele tuginedes märkis ta, et andmed saavad hinnata ideede tugevust, kuid üksnes loovus suudab avastada lahendusi ja konkurentsieeliseid.

Seotud lood

Uudised
  • 24.01.25, 11:30
GALERII | Turundusanalüütika konverents 2025
23. jaanuaril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, mis tõi kokku täismaja oma ala asjatundjatest ning lavatäie valdkonna tipptegijaid, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 09.10.24, 06:06
Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 14.01.25, 15:04
Turundusanalüütik: ökonomeetria ei ole enam vaid suurettevõtete pärusmaa
Kuna ökonomeetria kulu vähenenud, siis on selle kättesaadavus paranenud ja see on edukalt kasutatav ka väiksemates regioonides, kinnitab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Uudised
  • 28.11.24, 14:39
Karl Mattias Õige: andmed üksinda on kõigest numbrid
Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele