• 13.02.25, 13:07

Vaata, millised turundusanalüütika elemendid su ärile hoo sisse lükkavad

Analytical Alley kogus kokku nutikad viisid, kuidas automatiseerimist ja tehisintellekti koos kogutud andmetega kasutada – ikka selleks, et olla oma äri edumaa kasvatamisel esimeste seas.
Vaata, millised turundusanalüütika elemendid su ärile hoo sisse lükkavad
  • Foto: Pixabay
1. Eetilise tehisintellektiga süsteemid aitavad ennustada väljakutseid ja analüüsida andmeid, samuti on need suutelised asjakohaseid lahendusi pakkuma. Sul tuleb vaid neid kuulda võtta ja vastavalt tegutseda.

Seotud lood

Uudised
  • 30.01.25, 07:30
Turunduse andmeteadlane: ära lange numbrimaagia lõksu
Põhjus-tagajärg seose mõistmine võimaldab minna kaugemale tavapärastest aruannetest ja analüüsida, kuidas turundustegevus tegelikult klientide käitumist ja müüki mõjutab, ütles turundusanalüütika konverentsil esinenud Wise’i turunduse andmeteadlane Carlos Eduardo Trujillo.
Uudised
  • 24.01.25, 15:07
Turundusanalüütika suurim risk on täpne vastus valele küsimusele
23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
Uudised
  • 17.12.24, 07:00
Euroopa aasta turundaja finalist: turundusjuhi roll nõuab aina enam tegevjuhile omast mõtteviisi
Turundajad peavad klientide võitmiseks ja hoidmiseks tänases keskkonnas omaks võtma tervikliku lähenemise ja mõistma sügavalt kõiki ärivaldkondi, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev Pigu Hobby Hall Group’i endine turundusjuht Giedrė Vilkė.
Uudised
  • 28.11.24, 14:39
Karl Mattias Õige: andmed üksinda on kõigest numbrid
Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele