Vaata, millised turundusanalüütika elemendid su ärile hoo sisse lükkavad
Analytical Alley kogus kokku nutikad viisid, kuidas automatiseerimist ja tehisintellekti koos kogutud andmetega kasutada – ikka selleks, et olla oma äri edumaa kasvatamisel esimeste seas.
1. Eetilise tehisintellektiga süsteemid aitavad ennustada väljakutseid ja analüüsida andmeid, samuti on need suutelised asjakohaseid lahendusi pakkuma. Sul tuleb vaid neid kuulda võtta ja vastavalt tegutseda.
Põhjus-tagajärg seose mõistmine võimaldab minna kaugemale tavapärastest aruannetest ja analüüsida, kuidas turundustegevus tegelikult klientide käitumist ja müüki mõjutab, ütles turundusanalüütika konverentsil esinenud Wise’i turunduse andmeteadlane Carlos Eduardo Trujillo.
23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
Turundajad peavad klientide võitmiseks ja hoidmiseks tänases keskkonnas omaks võtma tervikliku lähenemise ja mõistma sügavalt kõiki ärivaldkondi, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinev Pigu Hobby Hall Group’i endine turundusjuht Giedrė Vilkė.
Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.