Põhjus-tagajärg seose mõistmine võimaldab minna kaugemale tavapärastest aruannetest ja analüüsida, kuidas turundustegevus tegelikult klientide käitumist ja müüki mõjutab, ütles turundusanalüütika konverentsil esinenud Wise’i turunduse andmeteadlane Carlos Eduardo Trujillo.
- Selleks, et efektiivne olla, tuleb aru saada, kui palju müüke on tegelikult turunduse tõttu lisandunud, võttis Trujillo kokku lihtsa tõe. Foto: Raul Mee
„Kas olete kunagi olnud järgmises olukorras?“ küsib Carlos Eduardo Trujillo alustuseks. „Lähete Google Analytics’isse või mõnda muusse analüütikavahendisse ja näete, et mõni kampaania läheb hästi. Kontrollite aruannet – kõik tundub suurepärane. Otsustate investeerida rohkem raha. Uuesti raporteid kontrollides näete, et saite justkui lisamüüki, kuid müüginumbrid jäid võrreldes eelmise kuuga samaks.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Vaata värskelt valminud aftermovie’st, mis toimus ja milline meeleolu valitses 23. jaanuaril Tallinnas Filmimuuseumis toimunud Baltikumi esimesel turundusanalüütika konverentsil.
23. jaanuaril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, mis tõi kokku täismaja oma ala asjatundjatest ning lavatäie valdkonna tipptegijaid, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.