• 14.02.25, 11:27

Kuidas teha turundust, kui kliendi rahakotis tuul puhub?

Ei ole saladus, et kõik me turundajatena tahaksime teha turunduskampaaniaid, kus klient silma paistaks ning tema bränd tuntust ja edukust koguks – paraku on selleks vaja ka eelarvet, kirjutab reklaamiagentuuri KRIIT projektijuht Konstantin Burõi.
Kuidas teha turundust, kui kliendi rahakotis tuul puhub?
  • Foto: Erlend Štaub
Suure tõenäosusega on iga turundaja seisnud silmitsi olukorraga, kus kliendil on väga piiratud või põhimõtteliselt olematu eelarve. Piiratud eelarve paneb sind turundajana proovile – kas suudad välja mõelda ja pakkuda midagi, mis oleks:

Seotud lood

Uudised
  • 12.02.25, 09:11
15 aastat nooremaks? Terviseameti roosad plakatid hoiatavad ahvatlevate pakkumiste eest
Lisatud Tabasco kommentaar
Kampaania korraldamise eest vastutav Terviseameti ennetustöö spetsialist Kelli Suvi ütles, et paaripäevane „libakampaania“ tõi ametile mitmeid teavitusi, sest ilusüstide reklaam on tegelikult keelatud.
Uudised
  • 11.02.25, 08:40
Urmas Villmann: noored on üsna tänamatu sihtrühm
Nii Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann kui Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja leiavad, et noortele tuleks küll turundada, aga selle nimel nahast välja pugeda ei tasu.
Uudised
  • 10.02.25, 12:23
Super Bowl 2025: miljoneid dollareid maksvate reklaamklippide pidupäev
Pühapäeval vastu esmaspäeva Eesti aja järgi toimunud Super Bowl’il debüteeris terve rida uusi, glamuurseid ja kuulsustest tulvil reklaame.
Uudised
  • 10.02.25, 06:30
Kantari reklaamituru trendid 2025: sünteetiline meedia tõstab pead
Tehisaru abil loodud sünteetiline meedia (synthetic media) ja andmed on kiiresti levimas, mõjutades vältimatult nii sisutootmist, reklaami kui ka meediaauditooriumi mõõtmist.
Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 17.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele