Kuidas teha turundust, kui kliendi rahakotis tuul puhub?
Ei ole saladus, et kõik me turundajatena tahaksime teha turunduskampaaniaid, kus klient silma paistaks ning tema bränd tuntust ja edukust koguks – paraku on selleks vaja ka eelarvet, kirjutab reklaamiagentuuri KRIIT projektijuht Konstantin Burõi.
Suure tõenäosusega on iga turundaja seisnud silmitsi olukorraga, kus kliendil on väga piiratud või põhimõtteliselt olematu eelarve. Piiratud eelarve paneb sind turundajana proovile – kas suudad välja mõelda ja pakkuda midagi, mis oleks:
Kampaania korraldamise eest vastutav Terviseameti ennetustöö spetsialist Kelli Suvi ütles, et paaripäevane „libakampaania“ tõi ametile mitmeid teavitusi, sest ilusüstide reklaam on tegelikult keelatud.
Nii Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann kui Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja leiavad, et noortele tuleks küll turundada, aga selle nimel nahast välja pugeda ei tasu.
Tehisaru abil loodud sünteetiline meedia (synthetic media) ja andmed on kiiresti levimas, mõjutades vältimatult nii sisutootmist, reklaami kui ka meediaauditooriumi mõõtmist.
Aasta algus on ideaalne aeg kodukontori värskendamiseks! Miks just nüüd? Pühadejärgne sagin on vaibunud, uus aasta hoo sisse saanud ning motivatsioon oma töökeskkonda paremaks muuta on suurem kui kunagi varem. Kevade lähenedes tahad kindlasti nautida ka rohkem päevavalgust, mitte võidelda väsimuse ja ebamugava tööasendiga.