• 10.02.25, 06:30

Kantari reklaamituru trendid 2025: sünteetiline meedia tõstab pead

Tehisaru abil loodud sünteetiline meedia (synthetic media) ja andmed on kiiresti levimas, mõjutades vältimatult nii sisutootmist, reklaami kui ka meediaauditooriumi mõõtmist.
Kantari reklaamituru trendid 2025: sünteetiline meedia tõstab pead
  • Foto: Unsplash
WARCi (World Advertising Research Center) üleilmse reklaamikulutuste ülevaate prognoosi kohaselt oli 2024. aasta reklaamikulutuste kasvu poolest märkimisväärselt hea. Seda toetas Ameerika Ühendriikide presidendivalimiste suur reklaamimaht, mis kasvatas Põhja-Ameerika piirkonna reklaamikulude mahtu prognoosi kohaselt 8,6%. Euroopas prognoositi reklaamikulude kasvuks 5%, kusjuures Suurbritannias oli kasv lausa 8% võrra.

Seotud lood

Uudised
  • 03.01.25, 11:36
Kantari turundusnõu 2025: tähelepanu tuleb välja teenida
Kantari eksperdid kogusid kokku suundumused, mis alanud aastat iseloomustavad – alates arengutest sotsiaalmeedias ja tehisaru mõjudest kuni otseülekannete ja jätkusuutlikkuse teemadeni välja.
Uudised
  • 03.01.25, 09:38
Vaata, millised meiliturunduse trendid kujundavad uut aastat
Toome teieni 12 võtmetegurit, mida turundajad 2025. aastale vastu minnes silmas pidada võiksid.
Uudised
  • 30.01.25, 14:50
Kas üheleheküljeliste pakkumiste aeg on tõesti ümber?
Sinu potentsiaalne klient võib öelda, et soovib saada üheleheküljelist (one-pager) kokkuvõtet pakkumisest. Aga tegelikult tahab ta saada kogu infot, mis aitab tal ostuotsuse võimalikult kiiresti ja vähese vaevaga teha.
Uudised
  • 03.12.24, 08:44
Uuring: millised sotsiaalmeedia kasutamise trendid valitsevad Eesti noorte seas?
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele