Kantari reklaamituru trendid 2025: sünteetiline meedia tõstab pead
Tehisaru abil loodud sünteetiline meedia (synthetic media) ja andmed on kiiresti levimas, mõjutades vältimatult nii sisutootmist, reklaami kui ka meediaauditooriumi mõõtmist.
WARCi (World Advertising Research Center) üleilmse reklaamikulutuste ülevaate prognoosi kohaselt oli 2024. aasta reklaamikulutuste kasvu poolest märkimisväärselt hea. Seda toetas Ameerika Ühendriikide presidendivalimiste suur reklaamimaht, mis kasvatas Põhja-Ameerika piirkonna reklaamikulude mahtu prognoosi kohaselt 8,6%. Euroopas prognoositi reklaamikulude kasvuks 5%, kusjuures Suurbritannias oli kasv lausa 8% võrra.
Kantari eksperdid kogusid kokku suundumused, mis alanud aastat iseloomustavad – alates arengutest sotsiaalmeedias ja tehisaru mõjudest kuni otseülekannete ja jätkusuutlikkuse teemadeni välja.
Sinu potentsiaalne klient võib öelda, et soovib saada üheleheküljelist (one-pager) kokkuvõtet pakkumisest. Aga tegelikult tahab ta saada kogu infot, mis aitab tal ostuotsuse võimalikult kiiresti ja vähese vaevaga teha.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.