• 05.03.25, 11:52

INTERVJUU | Sisulooja Maria Rannaväli: keeldun olemast pelgalt reklaamtulp

Kui rääkida mõjuisikute koostööst, siis seal tuleb arvestada, et sisulooja on päris inimene ning ei ole mõistlik üritada oma loosungeid ja reegleid talle peale suruda, leiab Maria Rannaväli.
INTERVJUU | Sisulooja Maria Rannaväli: keeldun olemast pelgalt reklaamtulp
  • Foto: Kairi Killing
Maria Rannaväli oli 13-aastane, kui ta oma esimese YouTube’i videoga „avalikkuse“ ette astus. Maria mäletab, et oli suvi ja koolivaheaeg, mis tähendab, et tal oli aega ja küllap teatud hulgal igavustki. „Ma ei käinud kuskil laagrites ja mul ei olnud siis ka muid märkimisväärseid kohustusi. Lisaks olin ma mõnda aega jälginud Ameerika juutuubereid ja mõelnud, et seda oleks päris lahe teha.“

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.25, 11:56
INTERVJUU | Amservi turundusjuht: automaks lõi turu sassi, aga me müüme ikka – lihtsalt nutikamalt!
Põhimõtteliselt pidime suurema osa aastast lihtsalt ootama, milline lõplik otsus automaksu osas tehakse ja vastavalt sellele kiiresti kohanema ja tegutsema, räägib Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
Uudised
  • 20.11.24, 12:12
EOK kommunikatsioonijuht: hämamisel on komme suureks mulliks minna
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
TOP
  • 07.11.24, 13:15
Digiturundusagentuuride TOPi võitja murdis tippu väikse tiimiga
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur on selle omanike sõnul detsentraliseeritud nagu advokaadibüroo, mis tagab vahetu suhtluse iga nende kliendiga.
Uudised
  • 12.08.24, 14:53
Kuidas ära tunda, kas influenceril on ostetud jälgijad?
Eduka influencer turunduse kampaania üks olulisimaid punkte on õige sisuloojate valik. Paraku on influencer’i “ametinimetuse” atraktiivsus ja tihe konkurents viinud selleni, et kinnisilmi sisuloojaid valida ei saa – nii võib juhtuda, et maksad turundajana küll ühtede numbrite eest, ent tulemused on hoopis midagi muud.
Uudised
  • 05.11.24, 14:46
Eesti veebiturunduse idufirma sai tähelepanuväärse rahasüsti
Seejuures hoiab tänavu tublisti värvanud ettevõte oma töötajate arvu kasvu nüüd jõuga tagasi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele