INTERVJUU | Sisulooja Maria Rannaväli: keeldun olemast pelgalt reklaamtulp
Kui rääkida mõjuisikute koostööst, siis seal tuleb arvestada, et sisulooja on päris inimene ning ei ole mõistlik üritada oma loosungeid ja reegleid talle peale suruda, leiab Maria Rannaväli.
Maria Rannaväli oli 13-aastane, kui ta oma esimese YouTube’i videoga „avalikkuse“ ette astus. Maria mäletab, et oli suvi jakoolivaheaeg, mis tähendab, et tal oli aega ja küllap teatud hulgal igavustki. „Ma ei käinud kuskil laagrites ja mul ei olnud siis ka muid märkimisväärseid kohustusi. Lisaks olin ma mõnda aega jälginud Ameerika juutuubereid ja mõelnud, et seda oleks päris lahe teha.“
Põhimõtteliselt pidime suurema osa aastast lihtsalt ootama, milline lõplik otsus automaksu osas tehakse ja vastavalt sellele kiiresti kohanema ja tegutsema, räägib Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
Eduka influencer turunduse kampaania üks olulisimaid punkte on õige sisuloojate valik. Paraku on influencer’i “ametinimetuse” atraktiivsus ja tihe konkurents viinud selleni, et kinnisilmi sisuloojaid valida ei saa – nii võib juhtuda, et maksad turundajana küll ühtede numbrite eest, ent tulemused on hoopis midagi muud.