• 28.02.25, 10:16

Mis takistab töötajaid brändisaadikuks hakkamast?

Mitte iga töötaja ei tunne end brändisaadikuna mugavalt, kuid teadliku toetusega saab ebakindlusest enesekindlus.
Brandmooni asutaja ja koolitaja Signe Ventsel.
  • Brandmooni asutaja ja koolitaja Signe Ventsel.
Olgu ühiskonnas üks või mitu kriisi, üha rohkem räägitakse (ja tundub, et ka tegutsetakse) tööandja brändi teemadel. LinkedInis tulevad esile rõõmusõnumid brändisaadikute programmide rohkuse ja tulemuste kohta, kuid hoolimata tööandja saadikute potentsiaalist ei julge või soovi mitte kõik töötajad olla tööandja saadikud, ja selleks on arvukalt põhjuseid, selgitab Brandmooni asutaja ja koolitaja Signe Ventsel.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.25, 11:20
Elisa Eesti pälvis taas rahvusvahelise Top Employer tiitli
Top Employer sertifikaat, millega tunnustatakse parimaid tööandjaid üle maailma, saadi juba kolmandat järjestikust korda.
Uudised
  • 10.02.25, 08:40
Selgusid tööandja brändingu konkursi nominendid
Eestis esimest korda toimuvale Magnet Eesti 2025 konkursile laekus 66 tööandja brändingu tegu. Võitjad kuulutatakse välja 12. märtsil.
Uudised
  • 02.12.24, 11:51
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Uudised
  • 31.10.24, 06:50
Nõrgal brändingul on oma hind
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Töökuulutused
  • 05.03.25, 12:19
Reitan Convenience ootab oma meeskonnaga liituma müügi- ja äriarendusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 16.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele