• 30.04.25, 10:51

Ekspress Grupi reklaamitulu on surve all, aga digi päästab päeva

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali majandustulemused näitasid vaatamata keerulisele majanduskeskkonnale eelmise aasta sama perioodiga võrreldes jätkuvat kasvu digitaalses äris.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi 2025. aasta I kvartali müügitulu kasvas aastases võrdluses 5%, ulatudes 17 miljoni euroni. Samas kontserni kasum enne intresse, makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) vähenes 0,2 miljoni euro võrra 0,2 miljoni euroni. Digitaalsed tulud kasvasid samuti 5% ja moodustasid 84% kontserni kogukäibest. Digitellimuste arv Balti riikides suurenes 12%, ulatudes I kvartali lõpuks 236 000 tellimuseni.

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.25, 11:00
Ekspress Grupi digitellimuste hulk tõuseb, kuid riigiti on arengutempo erinev
Digitaalsete tellimuste arvu kasv on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, nendib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Uudised
  • 14.03.25, 16:51
Meediatorm Leedus: kes võidab lahingu Ekspress Grupi poolt omandatud portaali pärast?
Tallinna börsifirma Ekspress Grupp on kohustatud kuue kuu jooksul müüma 2022. aastal ostetud Leedu uudisteportaali Lrytas. Leedu majandusväljaanne Verslo žinios uuris, kelle kätte võiks portaal sattuda.
Uudised
  • 21.02.25, 08:37
Ekspress Grupp kasvatas ärikasumit, kuid kaotas puhaskasumis
Täna avaldatud 12 kuu konsolideeritud vahearuande kohaselt ulatus Ekspress Grupi 2024. aasta müügitulu 76,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 4%.
Uudised
  • 07.02.25, 15:33
Leedu konkurentsiamet: Ekspress Grupp peab varasema olukorra taastama
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kinnitas, et ettevõte ei nõustu konkurentsiameti hinnanguga ja vaidlustab otsuse kohtus.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele