• 06.08.24, 16:00

Tööandja bränding on kahesuunaline protsess

00:00
  • Helen RootsHelen Roots
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess

Tööandja brändingu käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana, sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.

Lisaks eelmainitule hõlmab tööandja bränding (TB) ainulaadse väärtuspakkumise loomist ja edastamist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga kujundada ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Selle kontseptsiooni alla kuuluvad erinevad tegevused ja strateegiad, mis aitavad ettevõttel meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid nõuab siiski, et kogu projekt oleks põhjalikult läbi mõeldud, et asju ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.

Saates "Töö ja palk" uurib Personaliuudiste juht Helen Roots, mis olukord TB vaatepunktist Eesti tööandjate seas valitseb ja kes on pigem altid sellesse panustama. Saame teada, mida on TB-st võita tööandjal ning mis kasu saab töötaja, olles oma ettevõtte brändisaadik. Kuuleme soovitusi, millele mõelda, soovides luua atraktiivset töötaja väärtuspakkumist, ja saame teada, mis aspektid eri sihtrühmi tööandja valikul enim kõnetavad.

Samuti jagab Birgit soovitusi, kuidas kommunikeerida brändisaadikute programmi töötajatele nii, et nad ise tahaksid anda oma panuse ettevõtte kuvandi loomisse, ning annab kolm head nõuannet, mida TB ja brändisaadikute teed alles alustajal tasuks läbi mõelda, et teekonnast maksimaalset ja positiivset kasu lõigata.

Fotol vasakult: Birgit Ruunik ja Helen Roots. Allikas: Äripäev

Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
00:00

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele