• 08.07.24, 16:00

Brändi uuendamine on julge samm, millega käivad kaasas ka ohverdused

00:00
  • Joonas-Hendrik Mägi
Brändi uuendamine on julge samm, millega käivad kaasas ka ohverdused

Password 2024 konverentsil esinesid Värska Originaali juhatuse esimees Rauno Jõgeva ja Orkla Eesti turundusjuht Kätlin Sepp.

Juttu tuli brändingust ja rasketest otsustest, mis võivad leida esialgu palju vastukaja. Turundusjuht Kätlin Sepp rääkis põhjalikult Kalevi magusatööstuse väljakutsetest, kui ettevõte hakkas traditsioonilise sinise värvi asemel müüma oranžides pakendites maiustusi. Veel avas Sepp tagamaid sedasorti muutuste vajalikkusest.

Rauno Jõgeva rääkis Värska Originaali viimaste aastaste muutustest ja üleminekutest. Joogivesi on laiendanud oma brändi ning toonud turule mitmeid uuendusi.

Mõlemad külalised rääkisid ka konkurentide jälgimisest ning sellest, mida teistelt ettevõtetelt õppida.

Rauno Jõgevat ja Kätlin Seppa intervjueeris Mihkel Raud.

Fotol: Rauno Jõgeva ja Kätlin Sepp

Foto autor: Marko Mumm

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele