• 06.12.22, 14:00

Riigi edukas kampaania teeb Euroopa turundajatele silmad ette

00:00
  • Keit AusnerKeit Ausner
Riigi edukas kampaania teeb Euroopa turundajatele silmad ette

2021. aasta alguses oli Eesti kimpus murega, kuidas saada IT- ja tehnoloogiasektorisse talente isegi kui piirid on suletud. Work in Estonia (EASi ja Kredexi ühendasutuse programm) lõi selle tarbeks turunduskampaania „Just Log In“, mis osutus tõeliselt silmapaistvaks ja täitis edukalt oma eesmärki. 

Mõned nädalad tagasi sai kampaania tunnustuse Londonis City Nation Place auhindade jagamisel, kus kampaania pärjati eriauhinnaga parima majandusarengu kommunikatsioonistrateegia kategoorias. Kampaania käigus jõudis Work in Estonia kodulehele üle 10 000 kandidaadi üle kogu maailma ning paljud ettevõtted leidsid soovitud talendid. 

Kampaania telgitagustest ja edust räägivad Age Creative digi loovstrateeg Aleksandr Dmitrijev ja Work in Estonia turundusjuht Kristi Veskus. "Eetris on turundusuudised" saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.

Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.

Pildil vasakult: Keit Ausner, Aleksandr Dmitrijev ja Kristi Veskus. Foto: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele