Ettevõtete juhid peaksid looma LindkedInis isikliku konto ja ehitama persoonibrändi, kuna see aitab tulevikus värbamiskulusid kokku hoida, rääkis LinkedIni ekspert Indrek Põldvee.
„Inimesed tulevad juhtide pärast tööle. Juhid peavad tegema väga palju rohkem kisa ja kära LinkedInis,“ ütles Põldvee. Tema sõnul vaadataksegi, kas soovitakse konkreetse juhi all töötada või mitte.
Saates „Lavajutud“ kuulete LinkedIni eksperdi Indrek Põldvee esinemist, kes kõneleb persoonibrändi ja ettevõtte brändi ehitamisest LinkedInis. Ta jagab praktilisi soovitusi ja selgitab ka seda, kuidas platvormi abil saab ettevõtte käivet kasvatada. Konverentsi modereeris Hando Sinisalu.
Fotol Indrek Põldvee. Foto: Raul Mee.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.