Saade "Eetris on turundusuudised" keskendub turundusagentuuri palkamisele ja koostöö tegemisele. Sellel teemal arutlevad saates Rannar Remmelgas reklaamiagentuurist Must Uba ja Karl Altraja agentuurist Zavod. Saadet juhib Keit Ausner Äripäevast.
- Karl Altraja Zavodist (vasakul), saatejuht Keit Ausner ja Rannar Remmelgas agentuurist Must Uba. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu sellest, millisel juhul tasub reklaamiagentuuriga koostööd teha. Samuti arutletakse selle üle, et kui ettevõttes ei ole turundusjuhti, siis kes peaks olema suhtluses agentuuriga kontaktisikuks ning kuidas mõõta kasu agentuuriga koos töötades?
Saadet toetab turundusagentuur
Must Uba.
Kuula saadet siit:
Turundusagentuur – kas suur kulu või tulu?
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.