Tehisarust saavad kasu lõigata lisaks turundajatele ka ettevõtjad, ütlesid turunduspraktikud Kati ja Teet Torim.
- Kati ja Teet Torim Foto: Jake Farra
Äripäeva raadio hommikuprogrammis jagasid nad ka paar praktilist nõuannet, kuidas saab tehisarust kasu lõigata ning kuidas neile käske sisestada.
Kati Torimi sõnul tuleb tehisintellekti konkurentsieelis ettevõtetel välja sellest, et neil ei ole enam nii palju turundusinimesi tööl vaja hoida. "Kui varem töötas ettevõttes viis inimest, siis täna piisaks kahest-kolmest inimesest, kes saavad tehisintellekti hästi selgeks ning oskavad seda edukalt kasutada."
"Täna jääb pigem palju asju tegemata," lisas Teet Torim ning selgitas, et kui ettevõtted teeksid enda tootelehed ja kodulehe tekstid tehisintellekti abil korda, siis inimesed teaksid paremini mida nad ostavad sealt. "Turundajad oskavad tänu tehisintellektile oma valdkonnast ka paremini rääkida."
Kati lisas, et nutikad turundajad saavad hüperturundajateks, kes saavad rohkem raha, teevad 10 korda rohkem ära ettevõtte jaoks. "Sellega tekivad pikaajalised koostöösuhted ning kliendikogemus paraneb."
Kati ja Teet Torim esinevad 15. septembril
Best Internetil ja räägivad, kuidas digiturundaja töös AI-st maksimum võtta? Rohkem infot konverentsi kohta leiab
SIIT. Lisaks viivad Kati ja Teet Torim 21. augustil Äripäeva Akadeemias läbi
koolituse, mis keskendub peamiselt AI tööriistadele ja nende tulemuslikule kasutamisele. Rohkem infot leiab
SIIT. Kati ja Teet Torimiga vestles Hando Sinisalu.
Turundajad avaldavad, kuidas saab tehisarust lõigata praktilist kasu
Seotud lood
Digiturunduse aastakonverents Best Internet tuleb taas ja toimub seekord ühepäevase üritusena 15. septembril Mustamäe Apollo kinos. Programm on paigas ja konverentsile saab soodsaima hinnaga registreeruda juba täna.
Otsid võimalusi, kuidas oma turundustegevuste tulemuslikkust tõsta ning vähendada sisu loomisele kuluvat aega? Äripäeva Akadeemia värskel AI turundustööriistade praktikumil õpid praktiliselt kasutama ChatGPT-d ja avastad, kuidas koostada küsimusi, mis toovad sulle päriselt müügiedu.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.